E-mail marketing a hromadné rozesílání e-mailů

E-mail marketing audit

E-mail marketing je důležitou součástí marketingové strategie firem. Jde se o prostředek s vysokou návratností, který funguje dobře a stabilně, pokud se správně uchopí. Audit e-mail marketingu odhalí chyby, které mohou snižovat výkon vašich kampaní.

Proč auditovat e-mail marketing?

Hromadné rozesílání e-mailů je velmi efektivní formou komunikace s dobrým poměrem cena/výkon. Je tak oblíbeným nástrojem malých i velkých firem.

Funguje stabilně a přináší výborné výsledky, pokud ovšem e-mail marketing realizujete správně a neděláte zbytečné chyby, které snižují obchodní úspěšnost vašich kampaní.

Díky auditu e-mail marketingu najdete slabá místa a  získáte možnost posvítit si na chyby, po jejichž odstranění budou vaše e-mailové kampaně mnohem úspěšnější.

Vy prověříme váš e-mail marketing, vy opravíte chyby, vaši zákazníci budou spokojenější a utratí u vás více peněz.

Na co se audit zaměřuje?

  • Obchodní úspěšnost kampaně
  • Soulad s legislativou
  • Informační hodnota sdělení
  • Důvěryhodnost kampaně
  • Technická realizace kampaně
  • Integrace kampaně a konzistence e-mail marketingu